Reklamacja

Zakupiony artykuł posiada wadę lub jest uszkodzony? Możesz złożyć reklamację w sposób opisany niżej. 
Pamiętaj, że reklamacja obejmuje wyłącznie wady powstałe z przyczyn tkwiących w zakupionym towarze, pod warunkiem przestrzegania prawidłowego użytkowania towaru.

  1. Przygotuj dane z zamówienia, które chcesz zareklamować. Znajdziesz je w korespondencji od nas z adresu @sportgeddon.pl
  2. Wypełnij formularz wprowadzając wszystkie parametry z zamówienia i podaj przyczynę reklamacji.
  3. Wyślij formularz, który trafi do naszego Biura Obsługi, a potwierdzenie otrzymasz na adres e-mail.
  4. Potwierdzenie przyjęcia reklamacji koniecznie wydrukuj, podpisz i zachowaj.
  5. Zaczekaj na rozpatrzenie zgłoszenia, które realizujemy do kilku dni roboczych.
  6. Nasz pracownik skontaktuje się z Tobą na Twój adres e-mail i poinformuje Cię o dalszym procesie reklamacji.
  7. W sytuacji uznania zgłoszenia zlecimy w Twoim imieniu przesyłkę do paczkomatu lub kurierem, a etykietę nadawczą otrzymasz na e-mail.
  8. Zapakuj artykuły w oryginalne opakowania i koniecznie załącz podpisany dokument potwierdzenia.
  9. Wydrukuj etykietę nadawczą i naklej ją na paczkę, następnie dostarcz paczkę do paczkomatu lub zaczekaj na kuriera.
  10. Po odebraniu artykułów rozpoczniemy proces weryfikacji odesłanych artykułów.
  11. Po weryfikacji artykułów otrzymasz na Twój e-mail dodatkowe informacje lub zwrot należności
  12. Należność jest transferowana do pięciu dni na konto, z którego wykonana była opłata za zamówienie.

Jeśli masz dodatkowe pytania, kliknij tutaj i skontaktuj się z nami.

Formularz reklamacji