Wymiana i zwrot towaru
Zakupiony artykuł nie spełnia Twoich oczekiwań lub jest niewłaściwy? Możesz go zwrócić do nas w następujący sposób:
- Przygotuj dane z zamówienia, które chcesz zwrócić. Znajdziesz je w korespondencji od nas z adresu @sportgeddon.pl
- Wypełnij formularz wprowadzając wszystkie parametry z zamówienia i podaj przyczynę wymiany lub zwrotu.
- Wyślij formularz, który trafi do naszego Biura Obsługi, a potwierdzenie otrzymasz na adres e-mail.
- Potwierdzenie przyjęcia wymiany lub zwrotu koniecznie wydrukuj, podpisz i zachowaj.
- Zaczekaj na rozpatrzenie zgłoszenia, które realizujemy do kilku dni roboczych.
- Nasz pracownik skontaktuje się z Tobą na Twój adres e-mail i poinformuje Cię o dalszym procesie zwrotu lub wymiany.
- W sytuacji uznania zgłoszenia zlecimy w Twoim imieniu przesyłkę do paczkomatu lub kurierem, a etykietę nadawczą otrzymasz na e-mail.
- Zapakuj artykuły w oryginalne opakowania i koniecznie załącz podpisany dokument potwierdzenia.
- Wydrukuj etykietę nadawczą i naklej ją na paczkę, następnie dostarcz paczkę do paczkomatu lub zaczekaj na kuriera.
- Po odebraniu artykułów rozpoczniemy proces weryfikacji odesłanych artykułów.
- Po weryfikacji otrzymasz na e-mail informacje o wymianie artykułów lub zwrot należności.
- Należność jest transferowana do pięciu dni na konto, z którego wykonana była opłata za zamówienie.
Jeśli masz dodatkowe pytania, kliknij tutaj i skontaktuj się z nami.